سرانجام، قیمت محصولات پارس خودرو
 

  پس از گذشت یک هفته از اعلام رسمی قیمت‌ها توسط ایران خودرو و سایپا، شرکت پارس خودرو نیز دیروز قیمت‌های جدید محصولات خود را اعلام کرد.
بر اساس قیمت‌هایی که هم‌اکنون در نمایندگی‌ها موجود است، محصولات این شرکت بین 20 تا 30 میلیون تومان افزایش یافته این درحالی است که طبق توافق قبلی سازمان حمایت با خودروسازان قیمت محصولات لوکس با نظر موافق هیات‌مدیره شرکت‌های خودروساز و مجوز این سازمان تعیین می‌شود. حال نگاهی بیندازیم به قیمت‌های رسمی این شرکت که روز گذشته در سایت نمایندگی‌ها قرار گرفت. بر اساس قیمت‌های جدید، خودروی مگان این شرکت که پیش از این 57 میلیون و 600 هزار تومان بود به 74 میلیون و 900 هزار تومان تغییر پیدا کرده این به این معنی است که قیمت این خودرو بیش از 18 میلیون تومان افزایش یافته است. در ادامه اینکه خودروی تیانا نیز با افزایش قیمت بی‌سابقه‌ای مواجه شده؛ به طوری که این خودروی نیسان نیز با رشد قیمت 30 میلیون تومانی به 134 میلیون تومان رسیده است. خبرها از بازار خودرو حکایت از آن دارد که قیمت این خودرو در بازار به 150 میلیون تومان رسیده است، اما مگان دنده‌ای نیز با قیمت 63 میلیون و 900 هزار تومان و پیکاپ نیز با 75 میلیون تومان عرضه خواهند شد. ماکسیما دیگر محصول این شرکت نیز که پیش از این با قیمت 85 میلیون تومان عرضه می‌شد هم اینک قیمتی معادل 105 میلیون تومان دارد قیمت این خودرو نیز 20 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. تندر پارس این شرکت نیز به 38 میلیون تومان رسیده این در حالی است که آخرین قیمت این خودروی فرانسوی 23 میلیون تومان بود. مورانو دیگر محصول وارداتی این شرکت نیز با قیمت 185 میلیون تومان عرضه می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 178
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 720
بازدید ماه : 12907
بازدید کل : 462621
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2